Bits

Dit forum kan gebruikt worden om jullie schildertalent te laten zien. Of juist informatie te krijgen over hoe je iets moet schilderen of in elkaar moet zetten.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
JP
Moderator
Moderator
Berichten: 133
Lid geworden op: 14-02-2013 16:04

Bits

#1 Bericht door JP » 18-02-2013 23:58

Hee,

Ik dacht misschien is het wel handig om een topic te openen om bits te ruilen/kopen/verkopen/weg te geven, dan kunnen we gewoon aangeven als we op zoek zijn naar een specifiek onderdeel zonder dat we klauwen met geld uit te hoeven geven op ebay. Wellicht heeft iemand op SpelD datgene wat je zoekt wel thuis in een schoenendoos of onder z'n matras liggen en doet ie er niks mee.

Nou, bij deze, ik zoek Space marine backpacks en shoulder pads. Welke editie of specifiek chapter het is maakt me niet uit, zelfs Chaos is prima.



ps ik wist niet echt waar ik dit topic het beste kon openen, aangezien het zowel 40k als fantasy/mordheim modellen betreft.
"You shoot at it an' you miss, it's one of ourz. You hit it an' you shoot it down, then it must be one of theirs. Dead simple see?"

RoyBouwman
Site Admin
Site Admin
Berichten: 147
Lid geworden op: 28-01-2013 20:26

#2 Bericht door RoyBouwman » 19-02-2013 20:04

Dit topic hoort volgens mij wel degelijk in dit forum thuis, dus dat is geen probleem. En een heel goed idee!

back packs en shoulderpads.... daar heb ik er wel wat van liggen (lol).
En neem op SpelD ook eens de tijd om in de Bitbox te kijken, want ik weet zeker dat daar in ieder geval sprues in liggen met backpacks: deze mag je gratis meenemen. (zie ook dit topic: [url=http://speld.forum2go.nl/speld-bitbox-t9.html]SpelD Bitbox[/url]
met vriendelijke groet,
Roy Bouwman
Forumadmin & secretaris SpelD

De reden dat ik elke morgen op sta is simpel: het slapend rijk worden wil maar niet lukken.

Willem
Site Admin
Site Admin
Berichten: 254
Lid geworden op: 17-02-2013 23:26

#3 Bericht door Willem » 20-02-2013 15:36

Greetingssss,

Backpacks en shoulderpads? Ja, daar heb ik ook nog wel het een en ander van. Dus als je bij Roy en de SpelD bitbox niet kunt slagen, mail me maar dan.
Willem

Remember, concentrate on the moment. Feel, don't think. Trust your instincts.

JP
Moderator
Moderator
Berichten: 133
Lid geworden op: 14-02-2013 16:04

#4 Bericht door JP » 20-02-2013 19:35

Dank u, ik zal eens rondgraven in de bitbox de volgende keer. Daar heb ik geloof ik al een keer vaker wat backpacks in zien liggen. Veel verschillende soorten en edities is denk ik juist wel leuk, aangezien alles er toch uit moet zien alsof een stel orks het bij elkaar geplunderd heeft.

Als ik niks kan vinden in de box laat ik het hier wel even weten/mail ik wel. :)
"You shoot at it an' you miss, it's one of ourz. You hit it an' you shoot it down, then it must be one of theirs. Dead simple see?"

Plaats reactie